revolutionalists

6/1/12

sebab lama x hapdate=p

               aku memandang layar laptop.

seminit.....(detik berlalu)




setengah jam............






malah melangkaui satu jam.ia tetap kosong.akalku bejat dari menyusun huruf untuk menjadi satu makna kata yang kemudiannya dihimpun menjadi satu frasa kata...fuh..ayatku sangatlah bombastik kayaknya..huhu...tapi memang begitu...akhir2 ini...seolah2 padang sahara telah terbentuk didalam hamparan karpet otakku<----ini diantara ayat aku yang sudah merapu lantaran berkurun2 tidak menjinakkan diri dalam membelog=p

    padang sahara itu simbolik kepada ketandusan pepohon idea dari tumbuh subur membugar diatas para2 otakku.banyak benda yang aku fikir nak buat..tapi x buat2..dan boleh jadi jua kerana aku yang sekarang terpelanting masuk dalam semester yang maha bizi meyebabkan kekangan masa itu mengehadkan lagi aku untuk terus melebarkan career ak sebagai penulis tegar(cewah...career tu..sound so serious)..

  maafkan aku diatas apa yang berlaku.mungkin ada yang menunggu postku..(ok.perasan jap).thehe..dan mungkin memang x de yang nengok pun blog ko nih senpai!..ahahaha...ak menulis untuk kepuasan dan ketenangan...

   sebelum aku menekan clutch dan memasuki gear reverse(sambil pandang cermin sisi)..cumanya ak mengharapkan sepotong/serangkap doa dari ampa suma untuk aku terus kuat menjalani hidup aku sekarang...dan semakin banyak pula tanggungjawab yang aku kena galas lepas nih(seriously takut2 gitu)..huhu...smoga aku istiqomah dengan dakwah dan tarbiyah(dulu aku malu2 gitu nak sebut 2 words nih..tapi akhir2 ni..ak rasa bangga dan x malu untuk sebutnya...hehe).....

assalamualaikum,
Yang Benar, 

~kang senpai~ 

yang bercita2 ingin membesarkan badan..(senyum sorok2)

No comments: