revolutionalists

1/13/10

pi mana2 la.....



''yesss...dapat gak ak bla dari kesempitan,dan kecelaruan di matrix''menarik nafas separa lega..lari dari matrix menuju banda diraja...K.K(kuale kangsor,mc senah oi)lupa nk cita...sebenaqnya(loghat kedah no)...aku mengfollowing abah ibu ak menghadiri perhimpunan agung umno...opsss...silap...PPN(perhimpunan perwakilan nasional).kat sana dengan takdir ALLAH,aku dijodohkan(maksdnya dipertemukan) dengan geng2 lame...popcorn(furqan),muhd(ank pc kbt),dan zubair afiq.(yg len tu lupe lek name)...memang sronok plus terkesima terjumpe derang.


dalam pic(bai,aku la,lupe name,dan popcorn)

setelah beberapa detik aku disana...aku troskan lagi degan misi yg x seberapa..explore jalan kt K.K...besar ke?kecik?mungkikah aku sesat?

dan akhirnya aku tersesat di masjid..pehhhh

-''namaku ubudiyah''-kata masjid tersebut



-memang sejuk jek kat dalam nih,maklum ah maybe yg membina masjid nih dlu adalah dari klgn ulama(bukan ular semak) itu sendiri...dan dibina atas dasar taqwa...x macam masjid skunk..kekdg owg non-muslim pun terlibat skali dalam pembinaan masjid kita...tu yg solat x khusuk(alasan)



-overview kt luar-


........slmt tinggal hari ni,aku nk jumpe EN.esok plak..kata mentari kpd hari...next...we're(excluded me) searcing 4 labu sayung....what kind of food maaaa....ak fikir labu sayung tu totally labu yg kite makan(kowang mkn)..tapi bukan la

-ni kraftgn gak kot...aku dan adik aku,muna-



tu yg besaw gedabak tu la labu sayung...tapi tu untuk pameran jek-



next mission will be at the r0yal museum

-sedikit bercerita tentang museum ni..ia bleh diibartkan mcm stor bg mengumpulkan koleksi2 pingat,kereta,gambar,golf,achievement(mcm tol jek eje),gambar tu gambar ni...ok la...not too bad(ampun tuanku...patik cakap jujur jek)

-kat pintu dpn-


-dari sudut hadpn,dulu di istana nilah ak dibesarkan-



....dpn booth tiket...cam nk tgk b0la plak...moh ah datang sini...murah je harge tiket..semua mampu.terakhirnya.it's in your hand

2 comments:

+akufobia+ said...

jalanjalan KK.

HANISAH said...

Knp tak bgtw dtg Kuala? Kalau tak blh dtg singgah rumah aq. Huhuu