revolutionalists

4/20/10

pst(pening sesaat tok)..2nd chapter


....dish3(bunyi kepala dimasukan kedalam heater) MySpace

'' wah...apakah itu sih?kok tensen study sampe celup itu kepala dalam heater?''tanyer mc cleaner..
''iyalah...kayaknya begitu''balas ku pendek


situasi diatas mengambarkan bagaimana suasana pembelajaran di matrix berlangsung..tension,tertekan,ditekan..sehingga ada yg merungut''byk gle nk digest dah mcm study medic''kata seorg watak.ak pun turut mengalami situasi yg sama.. MySpace

suasana di semester ke3 ini agak kritikal memandangkan subjek yg diambil lagi mendalam explanationnyer berbanding tahun sebelumnyer..lebih byk untuk dihafal..dan lebih byk peluang untuk TERlupe...SO maknenyer mase main ak terpakse dikurangkan.cis!

disemester ke3 ini...ak ditempatkan di kelas h1t7..alhamdulillah..dak2 nyer sume dengar kata.x wat hal la senang cite..sampai yg panggil ak abg pun ade.cis.nk x nk trime jela.ak on je.kau ok ke?(tetibe bertanyekan soalan pd penonton)..biologi subjek feveret..kekadang tgh mkn,tgh mandi pun termimpikannyer.ade satu kisah dimana..diriwayatkan oleh romate ak..ak ni kalo dalam tdo pun cakap pasal bio agi.kekadang tu melalut jek.wah..ini sudah kritikal...siap berbual krebs cycle..dan pekejadah lagi la...dulu ak amik gak physics mase pdt..tapi lebur(bak kata org utara:sue n iffah)

habes cite pasal sem 3..then ku story plak pasal sem4 atau dipanggil last sem..=(

''cis!kelas sama agi''bentakku

..maklum ah..masih berada di kelas h1t7..dak2 ak yg len sume dah pindah klas..ku ditinggalkan kesepian..dulu semasa kelas ingin dirombak..sume kate''nope2,kami x setuju kami dipisahkan''kata dak2 kelas ak..walaweh..smgt ukhuwah tahap cipan kata 0rg tyme tu....tapi tu la..ada hikmah disebalik insiden penukaran kelas ini...


*h1T7..di hati*
tak tau nape ak type word diatas mengunekan saiz yg terbesau..mungkin hanya dengan besarnyer tulisan diatas menlakarkan besarnyer kecintaan saat blaja bersama dak2 nih...


byk sungguh yg ak blaja dimatrix nih...mostly at last sem nih la...ak berikrar dalam diri untuk berkenalan ngan sume classmate ak..(sambil mengangkat tgn seperti mengetuai ikrar semasa pdt dlu)..memcm org ak test msk...dan memcm taktik maktik ak gunekan..tapi bukan sumer la agi brani rapat..
hehe...kalo ade member yg tdg labuh ckit...maka dengan itu ak cube utk tidak byk berbual..x tau nape..tapi itu hakikat..ak akan terlebih rasa malu dengan akhawat...MySpace


yg x leh handle kalo mcm ak sakit ke hape musti derang mesej...samaada mesej nk mengena atau mesej simpati.nway..rasa dihargaiMySpace..hehe...thanks to all my fren...nmpknyer ak stop sini dulu la ye..nanti ak smbg(episod ke3)..insyaallah...mak ak nk gune plak laptop nih(walaupun kat umah dah ade 2 laptop..)hehe..salam.



bersambung di episod ke3 yg lebih gempaq..x ceroiii habaq hang
MySpace

2 comments:

faareast said...

poyo2... hahahah

sam_senpai said...

ahahaha....smart doe cite ak nih..x tpu punyer