revolutionalists

8/12/12

maafkan aku tuhan

                ALLAH...aku hanya ada satu engkau.
                pernah dahulu aku berkali-kali jatuh
                aku sakit aku sangat derita
                dan tidak malu pula menangis
                mungkin kalau didepan manusia
                aku akan diperlekehkan dan ditertawakan
                kerana barangkali tangisan lelaki itu nampak lemah
                namun aku tidak malu untuk menitiskan dihadapanMU
                huhuhu..indahnya saat itu...
                          
                ENGKAU pasti menjadi saksi aku
                saat aku memanjatkan doa kehadratMU
                saat itu jiwa aku penuh dengan ketakutan
                dan bergantung harapan padaMU
                dan engkau telah menyelamatkan aku dengan damai
                aku dibalut dengan rasa cinta kepadaMU
                ENGKAU telah memberikan yang terbaik kepada aku
                Ketika aku present tajuk TOTAL HIP REPLACEMENT aku tempoh hari
                ya...dan ENGKAU adalah peneman setia aku ketika itu
                aku dapat rasa keberadaan kau
                aku dengan yakin melangkah dan melontarkan idea
                dan kekuatan itu aku dapat kerana KAU ada

                aku harap CINTA kepada ENGKAU dapat aku preserve
                walaupun nanti mungkin ada cinta manusia yang menyapa aku
                kerana aku jua punya rasa dan bahagia
                jika pada satu masa cinta aku pada manusia melebihi cintaku padaMU
                maafkan aku TUHAN...
           
                mungkin aku tidak berhak menjadi hambaMU lagi ketika itu.......

              
                
             

No comments: