revolutionalists

8/22/09

2 ari disisihkan


.....''ape? kuarantin?...darah idung je kot''-kataku dengan nama separuh memberontak...''ah..xde..xde''kata putus yg terkeluaq dari peti suara penyelia..panas je....nak kata demam,melantak 3 ke 4 pinggan,nak kata pening kepala..cergas semacam.ntah ah.ikut jela...

didalam bilik kuarantin tu terdapat 5-8 orang yg disisihkan dari pandangan umum termasuk aku yg kurus comel ini..nak buat ape ek kat sana nanti...perkataaan pertama...study..yeah2...great word.3 macam buku diangkut...

semangat ku ini tidak lama apabila terlihatkan teman2 tidur enak diatas katil,dengan mengunakkan kuasa minda,tekad tetap dibulatkan...tetapi belum sampai bulat,sudah cair menjadi air...aku pun tumpang sekaki...zzz.kalo diikutkan memang ah seronok makan free,layanan pun tak kurang hebatnya..tapi bebanan assignments tu yg lebih kritikal lagi...sampai skunk aku mengambil masa yg lama untuk memahamkan tajuk yg jauh berlari meninggalkan aku.sabar.

2 comments:

+akufobia+ said...

haha.kesian kamu.cepat baik duh.

adik hang la said...

Agak padan muka la... sape suruh main panas kan berdarah idung... penyelia tu pun satu gak stakat darah idung je..