revolutionalists

12/4/09

kerana aku sebahagian dri mereke

.........auuuwwww chakkk....assalamuailaikum...........

hari ni merupakan ari yg agak seronok buatku...alhamdulillah...moge dikekalkan.mana taknyer usroh yg aku dan memember conduct sendiri menjadi...sedikit sebyk semangat aku berjaya dilonjakkkan kembali.ilmu dikongsi,ukhuwah dieratkan,roh perjuangan ditiupkan(mungkin)...maka tercipthalah usroh yg unggul.bagi aku mereka adaklah sebahagian dari hidupku.tanpa komitmen mereka,maka sudah tentu usroh yg ingin dibina terkubur sepi.

imam al-ghazali berkata''ilmu yg dimilikikan hilang jika tidak dikongsi.hidayah ALLAH adalah buah dari ilmu''

insyaallah esok,famili aku akan datang ke perak ni bagi mmengikuti perhimpunan jim(lebih kurang camtu ah)..yesss...bleh ah jalan2 kat ipoh menggunakn kete...1st time.hehe....jom.cuti2 malaysia.

No comments: