revolutionalists

7/17/09

diari musim panas

Photobucket
suasana menyapa kami.hening.alam membisu.seperti belum pernah ada kicauan burung sebelumnya.cahaya oren terang menghiasi dada langit.subhanaallah

hari ini dalam sejarah bertarihk xx.xx.09...merupakan detik2 yg berdetik untuk aku meneruskan kungfu fighting bersama bidang yg aku ceburi dan dicemburui,sains hayat.ingin aku mengimbas kembali setahun yg lepas ketika berada disini tapi masa tidak mengizinkan lantaran kepantasannya mengatasi umurku.pejam celik pejam pejam pejam celik..dah semakin besar panjang rupenya..huhu..tapi semakin singkat di satu sudut iaini umur yg dianugerahkan.bila jumpa member yg lepas..ada yg dari berambut kepada botak(ni bkn faktor penuaan,ni fesyen..atau nk jimat kos),ada yg gemuk kepada kurus(byk sgt pegi kuliah..maklum ah jauh dari kediaman)..ada yg kurus kepada yg lebih gemuk(aku ah tu..haha...x de ah..besa bape meter je),ada yg ada kepada yg takde maksudnya beberapa memember keluar setelah mendapat tawaran further sudy yg lbh baik..k2..cukuplah merapek disini....aku susuli dengan beberapa gambar suke2 je...

Photobucket
aku bersama THE MUMMY..huhu..in sweet sour dream..

Photobucket
our further 4 flat student....

Photobucket
melepakkan serta tidur yg tidak disengajakan di msjd lantaran kecapekan(penat)

Photobucket
akram bersama fasi x-plorace pada hari yg lainnya..

Photobucket
x-pdt grup...


Photobucket
puh2..yg duduk sdg menjampi umpan....
checkpoint mengail ikan...sebelum mndpt task setrusnya..

Photobucket
the others...oitt yob..bukan mandi k

ok...habis pasal x-plorace...jom tgk gambar yg seterusnya
rrrrrr
gambar bersama transformer in summer moment

Photobucket
kami berlatar belkgkan cendawan gergasi setelah membuat larian mengelilingi kolej
Photobucket
mentadabbur ciptaan ALLAH s.w.t(yg melihat,hanya perlu merapatkan kepala ke bahu kanan)....credit to wajdi

pengakhirannya,aku ingin menfaatkan cuti yg sedang aku lalui hari ni dgn pekara2 yg boleh memhidupkan minda untuk berfikir dan hati untuk memahami...hepi holiday

contect pengeblog ni...kalo nak ajak kuar coz die skunk tgh honeymoon kt umah didpn laptop..so save him.....wslm

Photobucket

2 comments:

+akufobia+ said...

wahaa.bila akan bertemu kamu lagi.dush.

eis said...

hmm...patut la update nye bru2 blake..
dh blik jb rupenyer..
huhu...