revolutionalists

9/11/09

akankah....

BALIK!

..bile2..dikire2..jumlah hari yg dapat diluangkan bersama famili untuk berbuka bersama hanya 1 hari..insyaallah 18 ni,akan terbanglan seorg anak merdeka pulang ke tanah negerinya,waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(dah la x dpt sahur bersama,solat tarawih pon tk dapat bersama..bazar apatah lagi..hoho)...

....tapi x pe,lagipun pspm(mid-exam)..dah dekat..semakin dekat dengan exam,semakin dekat dengan buku,dan semakin akrab dengan masjid(fenomena dak2 nak amik exam..termasuk diri yg lemah ini)..antara note bio ngan quran,tebal agi note bio..wahahaha...baik aku hafal quran(kesitu plak)...x pe2..fight2..

..aku senanya indu pada famili dan gelagat adik beradik aku ketika bangun sahur ketika dulu..terlentok sana,terbungkang sini..termasuk aku..kekadang nasi bertambah kuah lantaran ayaq liur yg mengalir ke dalam lauk..h0h0(saje je wat cite..mane ade senanya)...aku indu pada kete abahku,pada kucing oren adikku,pada leteran ibuku..oh..syahdunya..

k2..semoge kite ketemu agi...jagn lupe k tok mencari malam qadar(lailatur qadar)..smoge ketemu..salam aidil mubarak(raya+puasa)...

3 comments:

Unknown said...

haha.rindu kereta eh?rindu nak jalanjalan dengan kereta.habiskan minyak.haha.jom jalanjalan.nta kat JB bila?ke terus balik kampung?

Anonymous said...

ha ah...almost..huhu...ana balik kampung terchenta dulu,then..may be balik
ke johor raya ke4 atau ke5---man rose

Unknown said...

alaa.baru nak jumpa awek ana tu.sob.