revolutionalists

9/25/09

edisi raya terjah



MySpace.....dengan nama ALLAH YG MAHA SUPERPOWER,aku meligatkan jari jemari menulis entry ini meskipun kepenatanMySpace yg membaluti seketul tubuh yg comel ini,(koma).(titik)....
oleh kerana manisnyer ukhuwah(friends bonding) antara kami,maka segala kesesakan lalu lintas,deretan traffic light(hiperbola je),lintasan pejalan kaki,mat rempit,minah tonggek aku harungi(bajet laut) demi menjenguk kawan aku...adakah die masih seperti dulu?sihat?dah makan?amacam iman?amacam aiman?huhu....bile nk kawen?MySpace..dan segala kisah suka duka,pahit maung,asam jeruk kami ceritakan kembali.end



....first kami bertandang ke rumah nuaim...a.k.a BIGFOOT.Gambar diatas menunjukkan bahawa kepala yg tunduk menunjukkan bahawa tazkirah yg disampaikan oleh ustaz faaris berjaya mengetuk pintu hati kami yg lalai...syukran ustaz...MySpace


''pasni nak kemana plak?''-nuaim meminta pendapat
''kite pi bergambar dulu,then baru pi BBU dan TAMAN U''


''balik kampung...o.o.o...balik kampung''...teringatkan kenangan sewaktu pulang ke tanah air(padahal dari perak je)MySpace


-jalan ke rumah khairuddin memang memeningkan...andai kata aku ditinggalkan,memang x jumpe ah jalan keluaq..wokkoko-

....umah din memang lawo...cayalah org yg bina umah ni...mak die pun cukup peramah,best wooo...layan kepala...aku yg kepale tarang tantang pun die layan,sungguh masyhuk.



-haaa,ni yg menambah kepeningan,flash yg bergemerlapan seolah-olah akulah artis terlaris untuk minggu ini...h0h0-

bercakap pasal camera,oleh kerana ade beberapa org cameraman ni,lut,din..dan azzam(manrose x termasuk coz still using the out of date camera) yg masing2 dengan kamera canon...wahMySpace..sungguh mahal maa...maka aku mencadangkan untuk kita sesama membuat blog kameramen yg terdiri dari g-9 smih.Segala maklumat atau karya yg berkaitan dapat di'publish' untuk dikongsikan bersama..


-bermacam ragam si comel ini dapat dilihat sewaktu merakamkan detik2 yg indah mengunakan kamera...huhu...cayalah nas

pastu lepak sat(loghat kedah) kat umah fakhruddin...wah semakin segak megak ah mamat sowang nih...nampak je garang tapi hati baik...thanks fakh 4 da moist cake..sedap wooo kek kat umah fakh...dah la pastu dapat duit raye.then beraya kat umah mawe(marwan)...wah adakah ini taktik perniagaan.aku terkezut zorroMySpace melihat perubahan ketrampilan mad...badan yg ala2 aku..fuhhh...nih macam banyak pose je...kihkihkih
...pastu pi umah deba plak...4 da 2nd time...ketika dulu ingat agi pertama kali bersua muka dengan her father....fuhhh....tetibe je aku boleh berdisplin,makan sopan,kurang bercakap,tundukkan pandangan...cewah.dan yg x bleh handle bilamana bapa dibe tegur aku minum menggunakan tangan kiri...aisehhh...gededukMySpace(bunyi batu hantuk pale aku..just imaginasi)..yela aku tengah gelabah kot..huhu...




then baru pi umah aku...aku ingat perut depa dah full...tapi jangan sangka perut yg kembung tidak larat menghabiskan sebucket ayam kfc..h0h0...mereka2 dihidangkan dengan nasi lemak mak cik oni...mencanak bai wa cakap sama lu...kalo x caye meh datang(kalo akhawat nk datang pun boleh...tapi jangan bawak kamera...coz ana alah dengan benda tu..mane taknyer teringat bagaimana ana didekati oleh jurukamera yg ramai dalam sesi temubual tv)MySpace


''sedap x?''soal aku....''sodap!!!''-balas depa serentak...sodap tu sedap la kan.

our last mission pi umah helmy,adik hilal asyraf...umahnya dah la besar macam parking lot...huhu...x sangke walaupun x pernah berkenalan di srih atau smih tapi still rapat cam dah kenal lame....dan inilah yg dinamakan ukhuwah..asasnya terletak didasar hati...MySpace

-jangan lupe tuk dapatkan buku ini...yg bercadang nk couple...musti tros nk kawen tanpa couple..atau couple selepas nikah.insyaallah.

6 comments:

Unknown said...

banyak jalan.malam da pancit.haha.

faareast said...

huhu man.. x baek ko tayang gamba aku... nnt ade org nk jemput aku bagi ceramah kat masjid plak..

huhu... nnt cti hujung tahun sambung blek ekspidisi raye bleh?

Unknown said...

kenapa beraya?nak bersilaturahim kan?asal matlamat masih tak lari,takde kuih raya pun takpe lagi.

Anonymous said...

boleh saja..............-manros+faaris

Unknown said...

haa.2 orang sekali?nak kata tempat sama,sorang perak,sorang shah alam.aa.(tengah berfikir.)

nik uqbah said...

haha.tangan kiri.haa. da kurang satu calon menantu.kan dah.

lawak laaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!