revolutionalists

9/17/09

terseksa medulla oblongataku....

Photobucket

......hehehehe...kini aku tersenyum sorang di depan laptop lantaran terkenangkan peristiwa sudah..pengumuman..aku berada di jb skunk..baru je pas hantaq adiq aq ke sekolah...hoho...

...aku cuba mengutip cebisan-cebisan memori yg masih bertaburan di dalam kotak pemikiranku...

2 hari yg sudah.....
''eh ko bio btol zul''aku meminta kepastian
''eh..pengarah sendiri ckp ngan aku''balas zul sungguh2..
''yesss..maknanya sempat ah aku nak sahur bersama family.h0h0..''fikirku

akhirnya adrenal gland(kalo x dipersalahkan) merembeskan adrenalin ke dalam tubuhku menyebabkan aku semakin energetic...segala pakaian yg nak dibawa pulang dibasuh,then dipack dalam masa beberapa saat je..yes..tak kusangka..hadiah dari ALLAH dapat cuti awal.JB(jamban busuk) HERE I COME!

disini aku ingin gambarkan bagaimana perjalanan selama lebih sepoloh(10) jam menyebabkan hampir2 aku gila..hangpa sendiri bayangkan...fuhh..dah macam naik train dah wa cakap lu.Bertolak dari sana lebih kurang pukul 5pm..pastu stOP sebentar bersama abg botak untuk berbuka puasa..then continue our journey..pejam celik,celik pejam baru sampai selanjur(selangor)...ah aku pun meng'SHUT DOWN'kan kembali suis jagaku...zzz..then singgah muar(pukul 1.17am..waktu tempatan)..tunggu pulak mak bapak depa kt stesen bas..masalahnyer aku sekali kena tunggu..huhu..then bas mendarat pula di batu pahat(tmpt tinggal lamaku....mmuahh..indu btol sama ini tmpt maa!)...haha...x sangka,aku satu bas ngan classmate aku..ESTHER..selamat ari raya esther..hoho..sronok sungguh menyakat anak org ni..kalo anak lembu pun aku sakat.end

then mak aku call..''aslkm..abg hensem(hiperbola je nih),kt ne tu?kalo dah sampai sedenak kol k''-pesan ibuku...''k''balasku pendek...aku pun x de la tau sgt lokasi sedenak ni...kerja aku tido,pastu bangun tgk sign board kt jalan...dan berlarutan buat pekara ini selama hampir 5 kali...lame2..aku sendiri yg pening..''hang tido dulu ah''-pesan serebrumku..''lek ah..night still sweet young''-balasku...

dan akhirnyar...penyeksaanku terhenti apabila sudah nampak skudai parade..aku turun disitu..then diculik oleh parentku...tros sampai umah dan tros saje bersahur

ikhlas dari apex of my heart...

No comments: